Головна » Статті » Підготовка до ЗНО » Фізика

ЗНО з фізики: особливості тесту 2017 року

 

Тест ЗНО з фізики у 2016 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, а також завдань відкритої форми з короткою відповіддю.

Загальна кількість завдань тесту з фізики – 34, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді - до кожного завдання буде подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один є правильним. Завдання вважається виконаним, якщо учасник тестування вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.

До тесту ЗНО з фізики включено 20 завдань цієї форми (від №1 до №20), виконання яких оцінюватиметься в 0 або 1 тестовий бал. 1 бал - якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) - до кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб правильно виконати завдання учаснику тестування необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари). Завдання буде вважатися виконаним, якщо учасник правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

Тест містить 4 завдання на встановлення відповідності (від №21 до №24), виконання яких оцінюється в 0, 1, 2, 3 або 4 тестових бали. 1 бал - за кожну правильно встановлену відповідність (логічну пару); 0 балів, якщо не вказано жодної правильної логічної пари або відповіді на завдання не надано.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю - під час виконання цих завдань потрібно вписати отриманий числовий результат тієї розмірності, яка вказана в умові завдання, до бланка відповідей.

Тест містить 10 завдань відкритої форми з короткою відповіддю (від № 25 до № 34).

Завдання №№ 25 - 26 є структурованими і складаються з двох частин, відповідь до кожної з яких оцінюється 0 або 1 тестовим балом. Якщо зазначені обидві неправильні відповіді або завдання взагалі не виконано, учасник одержує 0 балів. Максимальний бал за виконання структурованого завдання - 2.

Тестові завдання №№ 27 - 34 оцінюються 0 або 2 тестовими балами. 2 бали - якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано.

Розв’язання завдань у чернетці не перевіряються і до уваги не беруться.

Максимальна кількість балів, яку зможе набрати учасник тестування правильно виконавши всі завдання тесту ЗНО з фізики – 56.

Додаткові матеріали та обладнання під час виконання тесту з фізики не використовуються. У тестових зошитах із фізики будуть подані таблиця префіксів до одиниць SI і таблиця значень тригонометричних функцій деяких кутів.

Зміст тесту ЗНО з фізики визначений відповідно до програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики.

Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики поділено на п’ять тематичних блоків: “Механіка”, “Молекулярна фізика та термодинаміка”, “Електродинаміка”, “Коливання і хвилі. Оптика”, “Елементи теорії відносності. Квантова фізика”, які, в свою чергу, розподілено за розділами і темами.

Метою зовнішнього незалежного оцінювання з фізики є оцінити наступні уміння учасників зовнішнього незалежного оцінювання:

  • встановлювати зв’язок між явищами навколишнього світу на основі знання законів фізики та фундаментальних фізичних експериментів;
  • застосовувати основні закони, правила, поняття та принципи, що вивчаються в курсі фізики середньої загальноосвітньої школи;
  • визначати загальні риси і суттєві відмінності змісту фізичних явищ та процесів, межі застосування фізичних законів;
  • використовувати теоретичні знання для розв'язування задач різного типу (якісних, розрахункових, графічних, експериментальних, комбінованих тощо);
  • складати план практичних дій щодо виконання експерименту, користуватися вимірювальними приладами, обладнанням, обробляти результати дослідження, робити висновки щодо отриманих результатів;
  • пояснювати принцип дії простих пристроїв, механізмів та вимірювальних приладів з фізичної точки зору;
  • аналізувати графіки залежностей між фізичними величинами, робити висновки;
  • правильно визначати та використовувати одиниці фізичних величин.
Категорія: Фізика | Додав: serhiy2000z (15.12.2016)
Переглядів: 108 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar